FANDOM

Главна странаУреди

Wiki страница посвећена аниме/манга серијалу Shingeki no Kyojin (進撃の巨人) тј. на наш језик преведно као "Напад Титана" од стране издавачке куће Darkwood која ради превод изворне манге на српски језик. Такође је устаљен и превод "Напад на Титане".

УводУреди

Пре 100 година појавили су се несвакидашњи непријатељи човечанства - Титани. Они су огромна бића хуманоидног облика, али пак без свести и мале интелигенције. Њихова једина сврха је прождирање људи. Разлика у моћи била је непремостива и човечанство је доведено до ивице истребљења. Преживели људи се повлаче и као заштиту подижу три зида - Зид Марија, Зид Роуз и Зид Шина. Иза ових зидина човечанство проводи век 'мира'. Тај мир бива разбијен када се изненада појављује Колосални Титан и пробија први зид. Небројени мањи Титани упадају на територију човчанства и оно је присиљено да се повуче иза наредног зида. Ерен Јегер је дечак чија мајка бива поједена од стране Титана тог дана. Након тога он одлучује да се придружи војсци да би се осветио и убио све Титане.